لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
یوونتوس آماده ی تلاش برای حضور در مرحله ی نیمه نهایی است

یوونتوس آماده ی تلاش برای حضور در مرحله ی نیمه نهایی است

ماکس آلگری سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری قبل از بازی به خبرنگاران گفت که تیمش سعی در ارائه ی بهترین نمایش را دارد و اذعان کرد در رویارویی تیمش با موناکو جزییات تفاوت ها را رقم خواهند زد.

بیانکونری توانست در دیدار رفت در ورزشگاه یوونتوس با نتیجه ی 1-0 موناکو را شکست دهد و بازی برگشت فردا شب در ورزشگاه لوئی دوم برگزار خواهد شد.

آلگری در کنفرانس خبری قبل از بازی گفت:

" نمی دانم ژاردیم چه تاکتیکی را برای بازی فردا اتخاذ خواهد کرد. هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و ما تنها برتری اندکی نسبت به آن ها داریم."

" به منظور صعود در بازی فردا نیاز به ثمر رساندن حداقل یک گل در این بازی داریم و علاوه بر آن باید عملکرد مناسبی از ذهن ها و پاهایمان ارائه دهیم."

" موناکو تیم دشواری برای رویارویی است و در حال حاضر ما با توجه به بازی دور رفت اطلاعات بهتری از شرایط آن ها داریم. به نظر بازی دشوار و طولانی خواهد بود. این تیم [موناکو] به خوبی دفاع می کند، تکنیک خوبی دارد و مهاجمین فیزیکی اختیار دارد."

" جزییات تقاوت ها را در دیدار فردا رقم خواهند زد و ما هرگز نباید این اجازه را بدهیم که از هدفی که در ذهن داریم منحرف شویم."

گزارش ها خبر می دهند که شما به جای سیستم 4-3-1-2 با سیستم 3-5-2 به میدان خواهید رفت...

" هنوز در مورد ترکیب تیم تصمیمی نگرفته ام. بازیکنانی که بر روی نیمکت در اختیار داریم نیز برای این بازی اهمیت زیادی خواهند داشت."

پیش از این با میلان به مرحله ی یک چهارم نهایی رسیده بودید و صعود با یوونتوس به مرحله ی نیمه نهایی می تواند یک گام رو به جلو برای شما تلقی شود. آیا شما فشار و نگرانی برای این بازی خواهید داشت ؟

" رسیدن به مرحله ی نیمه نهایی نتیجه ی بسیار مهمی خواهد بود و گام رو به جلوی دیگر رو به جلو حرکت کردن این تیم یوونتوس به جایی است که می تواند به آن برسد."

" ما باید از حضور در چنین دیداری مفتخر باشیم. این بچه ها کار بسیار مهمی انجام می دهند و در حال حاضر به جای این که در مورد این که چه چیزهایی در آینده اتفاق می افتد فکر کنیم باید از بودن در این موقعیت لذت ببریم."

" هنگامی که من به تیم ملحق شدم هدف اول تیم حضور در تمام رقابت ها تا ماه مارچ بود. در حال حاضر در ماه آوریل هستیم. در سری آ در موقعیت بسیار قدرتمندی داریم. پس از شکست حریف قدرتمندمان فیورنتینا به فینال رقابت های کوپا ایتالیا رسیده ایم و حالا امیدواریم که شب شگفت انگیز دیگر را تجربه کنیم تا به مرحله ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کنیم."

" این تیم پتانسیل بسیار عالی در اختیار دارد. هنوز هم می تواند بهتر شود و فردا نه تنها این که باید قوی تر باشیم، بلکه بهتر هم ظاهر شویم."

" موفقیت تیم به مهارت بازیکنان و باشگاه بستگی دارد. ما می خواهیم امسال نمایش خوبی در این تورنمت ارائه دهیم."

" من عمیقاً ایمان دارم که فردا شب عملکرد فوق العاده ای به نمایش خواهیم گذاشت و به مرحله ی نیمه نهایی خواهیم رسید."

" امیدوارم که لیگ قهرمانان را برنده شویم، این جام در افتخارات من کم است و یوونتوس مدت طولانی است که موفق به کسب آن نشده است."

" برای برنده شدن لیگ قهرمانان نیاز به اندکی شانس داریم، اگر چه همواره شانس برای تیمی که شایستگی بهتری دارد اتفاق می افتد."

شرایط ویدال را برای این بازی چگونه ارزیابی می کنید ؟

" او امروز به خوبی با تیم تمرین کرد و اکنون در دسترس تیم است. او دوشنبه اندکی تب داشت، اما امروز شرایط بهتری داشت."

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: